Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

Potřebujete zboží z našeho e-shopu reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně usnadnit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejjednodušší.

 

REKLAMACE / NEJLEPŠÍ FORMA NAŠÍ REKLAMY

Na reklamace se díváme úplně jinak než většina ostatních. Vytvořili jsme si jednoduché pravidlo, které říká, že reklamace je nejlepší formou reklamy.

Víte, jak se zná dobrý pojišťovák? Jednoduše. Poznáte jej až ve chvíli, kdy chcete zrušit pojistku. Jasně, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, a to už ví nejen pojišťovák. A dobrého a poctivého obchodníka poznáte právě až ve chvíli, kdy potřebujete se zakoupeným zbožím pomoci nebo jej rovnou reklamovat.

Přesně proto víme, jak máme k reklamaci přistupovat. Můžete se spolehnout, že uděláme maximum proto, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Nehrajeme si na zákonné lhůty 30 dní, budeme na reklamaci makat od prvního dne, abychom ji vybavili co nejrychleji. Během reklamace spolu budeme v kontaktu, ať máte neustále aktuální informace o tom, co se s celou záležitostí děje.

cm

 

NÁVOD K PODÁNÍ REKLAMACE

  1. Napište nám email zprávu - doporučujeme popsat vadu co nejpřesněji + připojte fotografie
  2. Do zprávy připojte číslo objednávky, případně číslo faktury

Víme, že byste rádi vybavili reklamaci po telefonu, i nám by se to líbilo. Bohužel to ale zatím není legislativně možné a je zapotřebí splnit určité kroky, tzn. odeslat písemnou zprávu (pro konzultaci ale volat můžete). V opačném případě nemůžeme reklamaci přijmout a tím se celý proces prodlouží, takže je lepší hned připravit všechny podklady správně, aby vše proběhlo jako po másle.

 

VYBAVENÍ VAŠÍ REKLAMACE

Po obdržení zprávy s foto dokumentací k reklamaci Vás budeme obratem kontaktovat, rychle jak jen to je z naší strany možné, běžně do 2 – 3 pracovních dnů. Vyjádříme se k předmětu reklamace, nebojte, nebudeme to zbytečně natahovat, vždy se snažíme tyto věci vybavit objektivně a s okamžitým řešením.

Pokud reklamaci uznáme (hurá), podle míry poškození zboží budeme požadovat vrácení zboží na korespondenční adresu - samozřejmě po dohodě s Vámi a na naše náklady :-) Adresa: Chilli Manufaktura, Priemyselná 2871/8, 946 51 Nesvady, Slovensko

Následně Vám zašleme nový výrobek, nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 7 pracovních dnů (peníze nevracíme složenkou). U oprávněné reklamace máte ještě navíc nárok na úhradu poštovného.

 

VÍCE INFORMACÍ

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli jakékoli dotazy kolem vrácení anebo reklamace zboží, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte do puntíku naprosto vše.

cm

 Ladislav Haris
Zakladatel spoločnosti Chilli Manufaktura & specialista na potravinářské technologie

 

logo

Předvolby soukromí

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. Za tímto účelem můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Klepnutím na „Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení